ДШ біліктілік тестері мен жауаптары
Релаксацияғаарналғанжаттығуларорындалатынсабақтыңбөлімі
Қорытынды
Дене шынықтыру мәдениетіндегі емдік-сауықтырудың тиімді жолын өкпесінің көлемі үлкен болудың спорттың түрі
Жүзу
Дене тәрбиесі ұжымының кеңесі неше жылға сайланады
1 жылға
Қыз балаларда бұлшықеттер күшінің үдемелі түрде өсуі басталатын жас
11-12
Жеңіл атлетикада стадионда жүгіретін жолдың ені____см ден кем болмауы керек
122-125
Гимнастикалық жабдықта жаттығулар орындауға шыққан кезде
Кезекретінқатаңсақтаукерек
Артық белгіні алыңыз. Қауіпсіздік техникасының журналының барлық беті
Барлық бет нөмірленген, тігілген және директордың қолы қойылған, мөр басылған
Жүгіру сабағында мәреден кейін 8-9м бос жер болуының қажеттілігі
қауіпсіздікмақсатында
Жеңіл атлетикадан сабақтар өткізу үшін , жүгіретін жолдардың ені
1м 22 см-1м 25см.
Оқушылардыңкүшқаблетінжетілдіретінжаттығулар
Жүйелі түрде орындалып отыруы керек.
8-сынып ер балалары үшін шаңғымен 3шақ жүгіру оқу нормативтері
18,00; 19,00; 20,00
Күшті, ептілік пен батылдықты қалыптастыратын қимылдар үйлесімін жақсарту жаттығулары
Арқанғаөрмелепшығужаттығулары
Күшқабілетінжетілдіретінжаттығулар
Кермеге тартылу, биікке өрмелеу, қолды бүгіп жазу жаттығулары.
Төзімділіктітексеругеарналғансынақтүрі
Шаңғымен 3 шақырымжүгіру.
Адам күшінің жетілуі тікелей неге байланысты
Бұлшықеттерініңдамуына.
Қысқа қашықтыққа жататын жүгірудің классикалық түрлері
100, 200, 400м
Жеңіл атлетика сабақтарында аяқ киімнің табаны
Резенке.
9 сынып оқушыларының (ұлдар)бір орыннан ұзындыққа секіру дене дайындығы деңгейінің 208-217см көрсеткіші жатады
правильный ответ
Орташаданжоғары
Екпін алып ұзындыққа секіретін орында _____ метрге дейін жүгіру жолы болу керек.
45
Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру кезеңдерін көрсет
Екпіндей жүгіру, серпілу, самғау,жерге түсу
Жаяужарысірічемпионаттарқашықтығы
20; 50км
Төзімділікке арналған 12 минутқа жүгіру тестінің авторы
К.Купер
Шеңбер бойынша жүгіру эстафетасындағы таяқшаны беру аймағы
20м.
Жеңіл атлетикадағы ұзындығы-30см, диаметрі 3-4см таяқша
эстафеталықтаяқша
Акробаттардыңтоптағыжаттығутүрі
Пирамида
Дененіңтіреугенегізденеотырып бас арқылыаунауы
домалау.
Мектептегі гимнастика сабақтарында пайдалынатын бөрененің үстіңгі бетінің жалпақтығы
14 см
Жалпы дамыту жаттығулары қандай белгілеріне қарай жіктеледі
анатомиялық.
Орындау тәсілдеріне байланысты таянып секірулердің келесі түрлері бар
тура жәнежанымен
Таянып секіру, 5-сынып оқушыларына көпірше снарядтан неше см қашықтықта орналасады
30-35см
Таяныпсекірутехникасыныңбөлінуфазалары
жүгіру, серіпеллі тұғырға секіру, серпіле секіру, қолмен итерілу, секіріп түсу
Сапқатұруүшінберілетінпәрмендер (командалар)
«Сапқатұрындар!», «түзел!» «тіктел»
Ұршықтың (Булава) салмағы
150 гр
Аяқтарды барынша екі жаққа жіберіп отыру
Шпагат
Жүзуден халықаралық жарыстар өтетін бассейіндерде қанша жол болады
8
Суда жүзудің «Дельфин» депаталатынәдісі
Баттерфляй әдісі.
Кроль тәсілімен кеуделей жүзу жарыс бағдарламасында
50 м,100 м,200 м,400 м,800 м,1500 м
Суда жүзудіүйренусудыңішінде _______ басталады
Жүруден
Шапшандығы жағынан жүзу әдістерінің арасында соңғы орында
Брасс
Бір аяқпен сырғанау және бір мезгілде екі таяқпен итерілу
Бірмезгілдібірадымдыжүріс
Шаңғыны төбе басына горизонталь қалыпта қойып кезекпен басу арқылы орындалады
Баспалдақәдісі
Шаңғы тебудегі негізгі әдістің бірі болып табылады
Кезектесіпкелетінекіқадамдыжүріс
Шаңғымен конькише жүру тәсілін алғашқы нәтижелі қолданған қатарына кіреді
Михаил Девятяров
Классикалықшаңғыжүрісінекірмейді
Алма кезек екі адымды жүріс, алма кезек бір адымды жүріс
Оқушылар сабаққа белсенді қатысу үшін ең маңызды
Қызғушылығынарттыру
Күшпен энергияның көп жоғалуына алып келетін үнемі қозғалыстың белсенділігі бар ойындар дамытады
шыдамдылықты.
Арқантартуойыны
Ойын қимыл қозғалыс үйлесімділігін жетілдіріп, күштілік пен ептілікті дамытады тәрбиелейді
Мергендікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс ойындар
Еңмергендер
Қозғалмалыойындардыөткізутүрлері
сабақтажәнесабақтантыскезде
Бір уақытта қатысушылардың үлкен емес секілді, көп саны қатыса алатын ойындар
Ұжымдық
Көп жауабын талдау
Қыздарға арналған түрлі биіктіктегі қоссырықтың төменгі білеу сырықтары қай биіктіктерде орналасады
ответ тестируемого 140-150см | |
правильный ответответ тестируемого 130-140см |
Биіктіккесекіруэлементтері
Кедергіден асу | |
правильный ответответ тестируемого Серпілу | |
правильный ответответ тестируемого Екпіндейжүгіру | |
правильный ответответ тестируемого Жергетүсу |
Футбол ойынында әркомандадағыойыншы саны
11
Футбол ойыншылардың қозғалысы мен әдіс-тәсілдері
правильный ответответ тестируемого Доптыалыпжүру | |
правильный ответответ тестируемого Доптытоқтату | |
правильный ответответ тестируемого Доптытебу | |
правильный ответответ тестируемого Доптытартыпалу |
Баскетболдақорғанукезіндеқозғалысәдістері
Жүгіру
правильный ответответ тестируемого Жүру | |
правильный ответ Тұру | |
правильный ответответ тестируемого Секіру | |
правильный ответ Тоқтау |
Қол добы пайда болып, алғаш олимпиядалық бағдарламаға еңгізілді
ХIХ-дыңсоңы
1936ж
Волейбол ойыныәдісініңнегіздері
доптыойынғақосу
шабулдайсоққылар
тосқауылқою
орынауыстыр
Волейбол сабақтарындадопты беру техникасынүйренужаттығулары
әр–түрлібиіктікте
әр–түрлібағытта
әр – түрліқашықтан
Әйелдер үшін қол добының диаметрі (см)
56
54
Қазақстанның бокс спортыннан алғашқы олимпияда жеңімпазы
Жиров. В
Олимпиядалықойындардыңнешетүрі бар
2
Олимпиядалықойындардыңұранынкөрсетініз
шапшаңырақ, биігірек, күштірек.
Олимпиядалықмарпаттамалардыңнешетүрі бар
3
Олимпиядалықмарпаттамалартүрлерінкөрсетіңіз
жекелей, командалық
Рекорд өлшенеді
Уақыт
Спорттың белгілі бір түрінен ең үздік нәтиже көрсеткен спортшы
Рекордшы
Жеңілатлетиканыңжекеқашықтарындаесептеледі
Уақыт
Жеңілатлетиканыңкөпсайысында
Ұпайесептеледі
Оңтүстік Кореяда өткен ауыр атлетикадан Әлем чеппионатында республикамыздың өкілі С. Подабедова бірден әлемдік рекордты жаңартты
3
педагогика
Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі
кумулятивтікәңгіме
Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі
әңгіме-дебат
Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінші деңгейі
дәстүрліморальдікпайымдау
Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрады
ұзақмерзімді
Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты
күрделі тапсырмалар үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы
технологиялықбілім
Оқу үрдісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу барысында білікті мұғалімде болуы қажет білім
теориялықжәнепрактикалы
Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты
оқудағықиындықтардыанықтау
«Қаражәшік» ішіндегіжұмыс
оқушыменбіргекритерийлердіталдау
Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
бағалаусипатынөзгерту
Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораныңнегізгіидеясынкөрсетіңіз
Оқушылардыөзін-өзібағалауғақатыстыру
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау
оқуүшінбағалау
Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
оқушыныңжауабынасәйкесшешімқабылдау
Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
оқу үшін бағалау
Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
оларөздерініңоқуларынреттейалады
Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз
жалпызерттеужаттығулар
Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән?
табандылықтаныту
Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз
оларөздерініңоқуларынреттейалады
Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем
өзбілімінжетілдіру
Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер
экстернат жәнезияткерліктапсырмалар беру
«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
ойлауқабілетініңжылдамдығы
Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі
зерттеушілікәңгіме
Сабақтызерттеудіңсипаттамалықерекшеліктерініңбірі
Рефлексиялы
Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі
«Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі
Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады
бүкілзерттеутобы
Lesson study кезеңдерінің бірі — «Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыданкейінгікезең
Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау
Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
сабақтыбірлесіпжоспарлау
Топ мүшелерінің cабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты
оқусапасынарттыру
Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
Оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі
оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды